пʼятницю, 14 листопада 2014 р.

          Осінній дивограй у дитячому           садочку

Погляньте, діти, у віконце:

Де сховалось наше сонце?

Хмаринки в небі пропливають,

Холодним дощиком лякають

А листочки закружляли – враз метеликами стали.

І лунає пісня дивна, бо прийшла пора осіння.



Маю я віночок з листя,

Ще й калинове намисто.

Я кружляю по стежинах

З гроном стиглим горобини,

За птахами в дальній вирій

Сиплю листячком із гілля.

Знаю, ви мене впізнали…

До вас осінь завітала.


     Такими гарними словами  розпочалося свято "Осінь до маляток завітала" у дитячому садочку "Веселка". Завдяки чудовому колективу дитячого садочка, а саме вихователю Мазур О.О.  свято осені пройшло весело, казково, цікаво.  Бібліотекар також допомагала у виготовленні сцен. костюмів. Дітки розказували віршики, співали пісні, танцювали, відгадували загадки, були учасниками різних конкурсів. На святі були присутні батьки, вчителі  та учні школи, зав. бібліотекою  та інші. 



Я – красуня Осінь – до вас прийшла на  свято,
І золотих листочків принесла  багато.
Ці листочки, діти вам, зараз я усім роздам.
Всі до мене вибігайте і таночок починайте!










Вітер плаче, вітер виє.
Дощ осінній дрібно сіє.
І ніде не видно пташки,

Ані бджілки, ні мурашки.

Вже зів’яли гарні квіти,

Скрізь калюжі по налито.

Голе поле, голий сад,

Бо надворі…
Листопад.



Маєм ніженьки тонкі,
Шапочки сіренькі. 
Ми грибочки лісові,
Звати нас опеньки.
















З вами весело малята
І співати й танцювати,
 Я за це сьогодні вам,
Повний кошик фруктів дам.







Бажаємо сонця і чистого неба,

І ласки, й тепла, і усього, що треба!

Даруємо шану і пишнії квіти

Бажаємо многая - многая літа!

 




Немає коментарів:

Дописати коментар